2011. június 28., kedd

Prológus

Sosem tűnődtem azon, hogyan fogok majd meghalni – bár az utóbbi hónapokban lett volna rá okom. Az a tudat vigasztalt, hogy ha már meg kell halnom, olyasvalaki helyett halok meg, akit szeretek. Nemes célért, éppenséggel. És ez azért számít valamit… ~S. Meyer~

Vártam, hogy egykori kedvesem közeledjen felém. Vártam éles szemfogainak erőteljes harapását vékony nyakamon. Vártam a halálomra.

Azonban nem történt semmi. Nem mozdult meg. Állt a halvány szürkületben, engem nézett. A pulzusom az egekben volt valahol, gyorsan vettem a levegőt, folyt rólam a víz. Egyszer csak elindult. Lassan közeledett, mint a vadász a zsákmányára. Az is voltam. A legnagyobb trófeája.

Már tudom milyen, amikor azt mondják, a halálod előtt lepereg előtted az életed filmje. Nekem is elkezdődött. Egy könnycsepp futott végig az arcomon. Hát ennyi. Ez jutott nekem. 21 év, amiben volt bőven jó, de mostanában csak rossz. De nem bánkódok. A szerelmem él. Ez a legfontosabb a világon.

Lehunytam a szemem, és ismét csak vártam, majd megéreztem a fájdalmat, a fájdalmat, amit utoljára fogok érezni ezen a földön. Már sikítani se volt erőm olyan gyorsan jött a halál.



5 megjegyzés:

  1. Wow :))))) Nagyon tetszik :) Várom az 1. fejezetet!!! :) Zűr van blogspoton én magam sem látom a rendszeres olvasóimat, de az oldal legtetején is van egy olyan menüpont, hogy rendszeres olvasás :) Próbáld azt, én is úgy iratkoztam fel a tiédre :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, már megtaláltam, és ott láttam már feliratkoztam egyszer:)
    Örülök, hogy tetszik, igyekszem is a fejezettel.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Nagyon tetszik! Csodásan írsz! Izginek hangzik és kíváncsi vagyok h. mi lesz ebből.:D
    Nagyon várom az első fejit.
    Csók.Zsófi.
    ℒℴνℯ.♥

    VálaszTörlés
  4. Szia.!
    Nagyon örülök, hogy tetszik. Köszönöm a dicséretet is. Hamarosan fent lesz az első rész. Igyekszem vele.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Letta:)

    Láttam az emailt amit írtál(mindjárt írom azt is csak előbb a vélemény:D), így hát jöttem.
    Szépen írsz, ahhoz képest, hogy milyen rövid ez a prológus, valahogy mégis elégnek érzem. Eltekintve néhány szóismétléstől tökéletes lett.
    És most a fejlécről:)
    Természetesen megcsinálom:) Emailben küldök majd pár kérdést( pl. ki legyen rajta, milyen legyen a színvilág stb.) és az alapján elkészítem( talán kettőt-hármat is csinálok, hogy kiválaszthasd a neked legjobban tetszőt.).
    Sok sikert a bloghoz:)
    Pusz!

    VálaszTörlés